16-10-2019

Gratis workshop Marketing en communicatie: 14 december

Workshop Marketing en communicatie
Je hebt een leuk project of mooie voorstelling, maar hoe overtuig je het publiek hiervan? Niemand wil spelen in een lege zaal maar mensen hebben tegenwoordig genoeg opties voor hun vrije tijd. Expert: Pim Halkes is expert op het gebied van communicatie, marketing en sales. Hij was onder andere manager Marketing en Communicatie bij Omroep Brabant en werkzaam bij het Rotterdams Philharmonisch Orkest als manager Marketing en Sales. De workshop start op 14 december om 9 uur en duurt tot 13 uur. Je meldt je hier aan.

De eerdere workshop uit deze reeks werd zeer positief ontvangen. Volg jij? Terugblik in beeld op voorgaande workshop: 

Workshop | financieren en begroting:

Deelnemer Christian Godschalk over deze workshop: 'De wereld van subsidies en financieringsmogelijkheden is in de culturele wereld vrij complex. Daarnaast is het voor kunstenaars/muzikanten niet vanzelfsprekend, dat zij tijdens hun opleiding hierover alle informatie hebben gekregen. Het stapsgewijs doornemen van de mogelijkheden is dan heel erg nuttig. Het opstellen van een begroting in de praktijk was ook een extra prettig onderdeel van de cursus. Zeker omdat dit alle onduidelijkheid rondom het schrijven van begrotingen weg neemt.'

Deelnemer Richard Konings: 'De reden dat ik aan de workshop financieren en begroten heb meegedaan is, om meer inzicht te krijgen hoe je een goede begroting moet opzetten en waar je allemaal aan moet denken. Ik loop toch al een aantal jaren mee, bij diverse verenigingen en ben al een aantal jaar voorzitter van St. Cultureel Nispen, daar hebben we een breed scala van activiteiten. Door deze korte cursus die maar een ochtend duurde heb ik wel nieuwe ideeën op gedaan. Bijvoorbeeld om zaken op een andere manier op te zetten, dus een positieve, en interessante ochtend. Ik zou best nog een vervolg op deze cursus willen, waarin ze nog dieper ingaan op bepaalde onderwerpen.'